بایدن از ایران خواست به برجام بپیوندد



گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، دونالد ترامپرئیس جمهور سابق آمریکا در نشست سالانه “اتحاد یهودیان جمهوریخواه” با انتقاد از سیاست رئیس جمهور فعلی کشورش گفت که آمریکا به شکلی بی سابقه در جهان تحقیر شده است.

ترامپ گفت: همانطور که می دانید کشور ما با مشکلات بسیار جدی مواجه است. باید به شما بگویم که با مشکل بزرگی مواجه است که فکر نمی‌کنم تا به حال ندیده باشیم. جو بایدن و دموکرات های چپ افراطی باعث تورم شدید، مالیات های سنگین وضع شده اند.

وی افزود: “می دانید، دولت ما بیشتر از همه مالیات ها را کاهش داده است، اما آنها را به آسمان بالا می برند.” همچنین، آنها مقررات فلج کننده ای وضع کرده اند، قدرت آمریکا را فلج کرده اند و مرزهای ما را باز کرده اند، جنایات خشونت آمیز را کشتند و ما را وادار کرده اند. کشوری که در جهان بی سابقه است، توهین شده است.”

ترامپ وی در ادامه گفت: «آنها کشور ما را جلوی چشم ما ویران می کنند. دارند این کشور را ویران می کنند. دموکرات های چپ افراطی را در پای صندوق های رای شکست دهید [میان‌دوره‌ای] کنگره مهم بود. اتفاق فوق العاده ای بود. ما همیشه می دانستیم که سال 2022 پایان نیست، بلکه آغاز مبارزه برای نجات کشورمان است.

ترامپ در بخشی دیگر از این سخنان ضمن تشریح خدمت خود به رژیم صهیونیستی به خروج از برجام اشاره کرد و گفت: من به طور یکجانبه از توافق هسته ای با ایران خارج شدم و سخت ترین تحریم ها را علیه رژیم ایران اعمال کردم.

رئیس جمهور پیشین آمریکا افزود: هرگز اجازه نمی دهم که اسرائیل با تهدید نابودی هسته ای مانند اکنون مواجه شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا در بخشی دیگر از بیانیه خود گفت:[جو بایدن] از همان ابتدا، او عملیات امنیتی اسرائیل را فروخت و شروع به التماس برای ورود مجدد به توافق هسته ای با ایران، البته با شرایط بدتر از قبل کرد. این معامله قبلاً یک فاجعه بود، اما شرایط آن حتی بدتر بود.»

دیدگاهتان را بنویسید