iOS 16.2 و iPadOS 16.2 با رمزگذاری Freeform و iCloud منتشر شدند


اپل امروز دومین آپدیت اصلی iOS 16 را منتشر کرد iOS 16.2 بین کاربران توزیع شده است. این به روز رسانی حدود یک ماه پس از iOS 16.1 منتشر شد و شامل ویژگی هایی مانند پشتیبانی از Live Activities، کتابخانه های مشترک در iCloud و بهینه سازی های مختلف است.

به روز رسانی iOS 16.2 شامل بسیاری از تغییرات بزرگ و کوچک است. به عنوان مثال، یک برنامه جدید به نام این نسخه فرم رایگان به نظر می رسد یک تخته سفید دیجیتال است و به شما امکان می دهد آن را با همکاران خود به اشتراک بگذارید این به روز رسانی قابلیتی به نام ویژگی Karaoke را به همراه دارد آواز خواندن این برنامه Apple Music را به ارمغان می آورد و حریم خصوصی را در iCloud با رمزگذاری دو طرفه افزایش می دهد.

ویژگی های جدید iOS 16.2

این نسخه از سیستم عامل iOS به کاربر امکان نمایش والپیپرها و اعلان ها را می دهد همیشه روی صفحه (AOD) غیرفعال کردن این ویژگی باعث می شود آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس از همان الگوی پیروی کنند که مدت هاست در گوشی های اندرویدی شاهد آن بوده ایم. ویجت خواب این به شما امکان می دهد به راحتی به بیشتر اطلاعات خواب خود دسترسی داشته باشید.

اپل آیفون 14 پرو

در Game Center، به دنبال پشتیبانی از این ویژگی باشید اشتراک گذاری که به شما امکان می دهد با افرادی که در Facetime با آنها چت می کنید، بازی های چند نفره انجام دهید. ویجت فعالیت همچنین از همان صفحه اصلی نشان می دهد که دوستان شما در حال انجام چه بازی هایی هستند.

iOS 16.2 همچنین بهینه سازی سیستم را به همراه دارد. مثلا، در برنامه پیام ها جستجو کنید بهبود یافته است و می توانید بر اساس موضوع جستجو کنید. مشکلی که باعث می شد برخی از یادداشت ها با iCloud همگام نشوند نیز برطرف شده است.

اپل با iOS 16.2 iPadOS 16.2 همچنین منتشر شده است که از نمایشگرهای خارجی در iPad های مجهز به تراشه های M1 و M2 پشتیبانی می کند. برای دانلود این دو آپدیت، به Settings > General > Software Update بروید. باید گفت که اپل نیز iOS 15.7.2 این به‌روزرسانی که برای کاربران دستگاه‌های قدیمی‌تر منتشر شده است، شامل بهینه‌سازی‌های امنیتی است.

دیدگاهتان را بنویسید