یوتیوب در حال تشدید مبارزه خود با نظرات اسپم در این پلتفرم است


یوتیوب اعلام کرده است که در صورت مشاهده نظراتی که دستورالعمل های این پلتفرم را نقض می کنند، پیام هشداری برای کاربر ارسال خواهد کرد. برخی از تولیدکنندگان محتوای محبوب در این پلتفرم به طور فزاینده ای درباره ارسال هرزنامه در بخش نظرات صحبت می کنند و اکنون تغییرات جدید ممکن است به کاهش حجم چنین نظراتی کمک کند.

به گفته The Verge، اگر کاربرانی که به دلیل ارسال هرزنامه در بخش نظرات یوتیوب هشدار داده شده اند، به این کار ادامه دهند، سرویس اشتراک ویدیو احتمالاً حساب های آنها را به مدت 24 ساعت مسدود می کند. یوتیوب اعلام کرد که اخطارهای ارسال شده به اسپمرها از انجام مجدد آن جلوگیری می کند.

خداوند تیم یوتیوب می گوید:

اعلان‌های هشدار یوتیوب برای کاربرانی که هرزنامه را در بخش نظرات این پلتفرم ارسال می‌کنند در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در دسترس هستند، اما امیدواریم در ماه‌های آینده آن‌ها را به زبان‌های دیگر فعال کنیم.

مقالات مرتبط:

یوتیوب همچنین توانایی خود را در تشخیص هرزنامه در بخش نظرات ویدیوها و شناسایی ربات ها در چت زنده بهبود بخشیده است.

برخی از کانال‌های محبوب یوتیوب، از جمله Linus Tech Tips، MKBHD، و Jacksepticeye، امسال ویدیوهایی را درباره حجم انبوه هرزنامه‌ها در نظرات این پلتفرم منتشر کرده‌اند. هرزنامه به خودی خود انواع مختلفی دارد، اما شاید مهمترین آنها شامل نظرات تکراری، نظرات جعل هویت سازندگان محتوا یا کلاهبرداری باشد.

یوتیوب روشی را برای تشدید نظارت بر نظرات روی ویدیوهای خود معرفی کرده و راهکارهایی را برای جلوگیری از جعل هویت سازندگان محتوا معرفی کرده است. اکنون سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو به هرزنامه‌ها هشدار می‌دهد که دیگر این کار را متوقف کنند در ادامه توضیحات ارائه شده توسط یوتیوب در مورد تغییرات اخیر این پلتفرم برای مبارزه با اسپم را در قسمت نظرات ویدیوها مرور می کنیم:

بهبود تشخیص هرزنامه در نظرات

ما در حال کار بر روی بهبود سیستم‌های تشخیص خودکار و مدل‌های یادگیری ماشینی برای شناسایی و حذف هرزنامه هستیم در واقع، ما 1.1 میلیارد کامنت هرزنامه را در 6 ماه اول سال 2022 حذف کردیم. با تغییر تاکتیک‌های ارسال‌کنندگان هرزنامه، مدل‌های یادگیری ماشینی ما دائماً برای شناسایی بهتر انواع جدید هرزنامه‌ها بهبود می‌یابند.

تشخیص ربات در چت زنده بهبود یافته است

ما سیستم تشخیص هرزنامه خود را بهبود بخشیده ایم تا ربات ها را از چت زنده دور نگه داریم ما می دانیم که ربات ها تأثیر منفی بر تجربه پخش زنده دارند زیرا چت های زنده یک راه عالی برای تعامل و ارتباط کاربران و سازندگان است. این به‌روزرسانی باعث می‌شود پخش زنده تجربه لذت‌بخش‌تری برای همه باشد.

هشدارها و مهلت‌های حذف نظرات

ما در حال ارائه یک ویژگی جدید هستیم که به کاربران هشدار می‌دهد وقتی نظرات خاصی که برای ویدیوها ارسال می‌شوند به دلیل نقض دستورالعمل‌های انجمن ما شناسایی و حذف شوند. علاوه بر این، اگر کاربر مورد نظر همچنان به ارسال نظراتی که قوانین را نقض می کند ادامه دهد، ممکن است مهلت زمانی دریافت کند و به طور موقت تا 24 ساعت از ارسال نظرات منع شود. آزمایشات ما نشان داده است که این اخطارها و غیرفعال کردن امکان ارسال نظرات برای مدت زمان معین تاثیر زیادی در جلوگیری از ارسال نظرات اسپم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید