لیگ بازی های دیجیتال «ایران آینده» میزبان نوجوانان در باگ کتاب است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره «ایران آینده» که در باغ کتاب تهران برگزار می شود، میزبان اولین دوره لیگ بازی های دیجیتال برنامه تلویزیونی «باجی ویژن» در قالب FIF22 برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۲ سال است. 18.

جشنواره «ایران آینده» دارای چهار دسته اصلی بازی، غرفه، نمایش صحنه و فیلم است و در دسته بازی ها، بازی های حرکتی، بازی های تخته ای، لیگ فیفا و بازی های کنسولی به مخاطبان جشنواره ارائه می شود.

بخشی از این جشنواره برنامه تلویزیونی Buzz Vision و میزبانی لیگ فیفا در آستانه جام جهانی قطر است. این مسابقات اولین دوره لیگ بازی های دیجیتال برنامه تلویزیونی Buzz Vision است که در قالب FIF22 برای نوجوانان 12 تا 18 سال برگزار می شود. از دیگر برنامه های جانبی جشنواره می توان به برگزاری نشست های ویژه با حضور نخبگان در موضوعات مختلف از جمله جریان بازی و آسیب شناسی بازی های رایانه ای اشاره کرد.

جشنواره «ایران آینده» با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه امید و سایر دستگاه های فعال در حوزه جوانان از ۲۰ آبان آغاز شده و تا ۲۹ آبان ماه همزمان با هفته ملی جوان ادامه دارد. این جشنواره همه روزه از ساعت 15 تا 22 در باغ کتاب تهران برگزار می شود.

بازدید گروهی از ساعت 9 صبح تا 15 امکان پذیر است و مدارس هماهنگ با فرهنگسراها می توانند به صورت گروهی به باغ کتاب تهران بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید