آموزش رانندگی شخصی؛ 400 هزار تن در ساعت!



به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حقیقی رئیس اتحادیه آموزشگاه های رانندگی استان تهران گفت: حدود 40 درصد از کادر آموزشی به دلیل نرخ غیرقابل قبولی آموزش ترک تحصیل کرده اند و این افراد در عوض این آموزشگاه ها را ترک کرده اند. تحصیلاتتاکسی اینترنتی یا آموزش خصوصی که به نظر او در مورد دوم تبدیل به کار غیرقانونی شد.

در حال حاضر نرخ آموزش رانندگی ساعتی 86 هزار تومان تعیین شده است که 40 درصد آن معادل 30 هزار تومان جزء آموزشگاه و مابقی به طور مساوی به راننده و خودرو اختصاص می یابد که هر کدام برابر است. . 28 هزار تومان

بررسی های صورت گرفته در فضای مجازی حاکی از صحت گفته های رئیس اتحادیه آموزشگاه های رانندگی است و مردم مشغول هستند. تحصیلات رانندگی شخصی ایسنا با برخی از این افراد صحبت کرد که نشان می‌دهند این آموزش‌ها با قیمت‌های بالا ارائه می‌شوند.

یکی از مربیان گفت که این آموزش سه ساعت در روز طول می کشد و یک لک و بیست هزار تاکا هزینه دارد. یعنی ساعتی 400 هزار تومان. با این حال او می گوید که این آموزش در چهار جلسه تکمیل می شود. همچنین فقط به افراد «صفر کیلومتر» با خودروی مربی این آموزش داده خواهد شد.

این به خود کارآموز بستگی دارد که با وسیله نقلیه مربی تمرین کند یا با وسیله نقلیه خود کارآموز. همچنین در صورت نیاز و در صورت حرفه ای نبودن فرد، کمک ترمز برای وسیله نقلیه کارآموز تعبیه خواهد شد.

یکی دیگر از مربیان تاکید کرد: این آموزش به دلیل گذراندن دوره آموزشگاه الزامی است و باید دارای مهر مربی مدرسه باشد. اما اگر فرد حتی پس از گرفتن گواهینامه نیز حرفه ای نباشد و نیاز به آموزش داشته باشد، می تواند از آموزش های تخصصی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید