ثبت نام آزمون گردشگری آغاز شد



دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری از آغاز ثبت نام آزمون جامع دوره آموزشی کوتاه مدت گردشگری خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری توسط دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری هر ساله در دو رویداد سراسری در مراکز استان ها برگزار می شود.

دومین دوره آزمون امسال روز جمعه 25 دی ماه 1401 با هفت عنوان دوره و دو نوبت به طور همزمان و در زمان های مقرر در استان ها با متقاضیان سراسر کشور برگزار می شود.

بر اساس برنامه، دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، راهنمای گردشگری ایران و جهان، راهنمای طبیعت گردی و همچنین فاز اول دوره راهنمای ژئوتوریسم و ​​دوره مدیریت فنی دفتر خدمات سفر و گردشگری، ارزیابی می شود. کارشناس برنامه ریزی اجرای تسهیلات گردشگری و مدیر فنی اجرای دوره برنامه ریزی تسهیل گردشگری در مرحله دوم برگزار می شود.

ثبت نام داوطلبان برای حضور در این آزمون از روز چهارشنبه 25 آذرماه آغاز شده و تا روز جمعه 4 دی ماه 1401 ادامه خواهد داشت. ثبت نام از طریق سامانه آموزش گردشگری به نشانی edutourism.mcth.ir امکان پذیر است و متقاضیان می توانند برای کلیه مراحل مربوط به آزمون از طریق این سامانه اقدام کنند.

فارغ التحصیلان دوره های دانشگاهی رشته گردشگری با حداقل مدرک لیسانس و کلیه افرادی که دوره های کوتاه مدت آموزش گردشگری را در مدارس معتبر گذرانده و موفق به اخذ مجوز از این موسسات شده اند، واجد شرایط شرکت در آزمون جامع گردشگری می باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید