بهره مندی رسانه های چاپی و غیرمکتوب از تبلیغات دولتی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد مهدی پور روز سه شنبه در جمع اصحاب رسانه بوشهر اظهار داشت: کشور استان بوشهر جایگاه ویژه ای در فعالیت های رسانه ای دارد و در این زمینه سابقه طولانی دارد.

وی بر لزوم توجه به مسائل و مشکلات رسانه ای تاکید کرد و گفت:

معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينكه رسانه ها براي ارائه كاغذهاي لازم پيگيري كرده اند، افزود: اين موضوع در اختيار معاونت فرهنگي و ارشادي نيست اما پيگيري هاي لازم را خواهيم داشت. “

وی محدودیت های ارزی را عامل اصلی مشکلات روزنامه عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم برای استفاده از توان واردات و تخصیص یارانه برای کاغذ در حال انجام است و همه شرایط برای رفع نگرانی اصحاب رسانه رعایت می شود.

مهدی پور روز پنجشنبه از کاهش رسانه های مکتوب و غیر چاپی خبر داد و افزود: با اصلاح تبلیغات دولتی، انتظار می رود همه رسانه های مکتوب و غیرمکتوب از تبلیغات دولتی بهره مند شده و مورد حمایت قرار گیرند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار اصلاح مستمر سامانه صندوق اعتباری هنر شد و افزود: هر فردی که مسئولیت رسانه را بر عهده بگیرد موظف است کارکنان آن را بیمه کند.

وی با استناد به حمایت رسانه‌های داخلی و کوچک تاکید کرد: بر اساس آیین‌نامه نشریات کشوری، کسانی که ۱۵ تا ۲۰ درصد آگهی دریافت می‌کنند، سهم آنها باید به ۳۰ درصد برسد.

دیدگاهتان را بنویسید