امکان ایجاد استیکر در نسخه بتا دسکتاپ واتس اپ وجود داشت


کاربران دسکتاپ واتس اپ دیگر نیازی به اپلیکیشن شخص ثالث برای ساخت استیکر نخواهند داشت و این پیام رسان ها امکان ساخت استیکر را برای آنها فراهم کرده اند. این ویژگی جدید ظاهرا بی صدا است و فقط برای تعداد محدودی از Bitters دسکتاپ در دسترس است.

“طبق یک توییت از یک منبع آگاه بازار”موکال شارمادر نسخه دسکتاپ واتس اپ گزینه ای به نام Create a sticker اضافه شده است که به کاربران این نسخه امکان می دهد عکس ها را از سیستم کامپیوتری انتخاب کرده و استیکر مورد نظر را ایجاد کنند.

پس از انتخاب تصویر مورد نظر، ابزارهایی برای برش، چرخش و ویرایش عکس های مربوطه در اختیار کاربران قرار می گیرد. این قابلیت در حال حاضر محدود به کاربران دسکتاپ بتا واتس اپ است و انتظار می رود به زودی در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

با این ویژگی جدید، کاربران واتس اپ دیگر نیازی به نصب برنامه های شخص ثالث برای ایجاد استیکر در واتس اپ ندارند و می توانند این کار را مستقیماً در برنامه پیام رسان مورد علاقه خود انجام دهند.

واتس اپ به طور رسمی از اضافه شدن این ویژگی به نسخه بتا دسکتاپ خبر نداده است. همچنین مشخص نیست که چه زمانی ویژگی ایجاد استیکر به نسخه اپلیکیشن گوشی هوشمند اضافه خواهد شد. با این حال، در آینده، کاربران برای ایجاد استیکر نیازی به اپلیکیشن شخص ثالث نخواهند داشت و می توانند از درون این پیام رسان ها این کار را انجام دهند.



دیدگاهتان را بنویسید