رزمایش اقتدار بسیجیان در اردبیل برگزار شد



به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی و هنری معاونت فرهنگی و هنری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این رزمایش با بیان اینکه بسیج در مرحله اول انقلاب نقش خوبی داشته است، گفت: اسلامی باشید

سردار حسین محبی با بیان اینکه بسیج در مرحله دوم انقلاب با استفاده از تجربه مرحله اول بازخوانی و بازسازی کرده است، افزود: جامعه اسلامی، اسلامی و تمدن نوین اسلامی رو به جلو است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در مرحله دوم انقلاب مسئولیت سنگینی بر عهده دارد، گفت: تشریح وضعیت کشور برای مردم، مبارزه جهادی، مبارزه با فساد، عدالت خواهی و تربیت و تمرکز بر افراد متخصص و دلسوز. گام دوم در کار بسیج برای موفقیت، انقلاب در مرحله دوم است.

وی جهاد علمی، مبارزه با انحراف، مبارزه با بصیرت و جنگ شناخته شده دشمن و مشارکت فعال دشمنان در جنگ اقتصادی با نظام اسلامی را از دیگر اقدامات وحدت بخش برای موفقیت در مبارزه با تحریم های ظالمانه مردم برشمرد. در مرحله دوم انقلاب.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سپاه با اشاره به نقش بسیج در محرومیت زدایی در مناطق محروم، مقابله با ویروس منحوس کرونا، توزیع بسته های معیشتی و ترویج فرهنگ دینی و اخلاقی در جامعه، گفت: بسیج همیشه بوده و بوده است. همیشه با مردم خواهد بود

سردار محبی با اشاره به فداکاری های بسیج برای نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس افزود: این نشان می دهد که بسیج نه تنها در جبهه بلکه در خط مقدم، ملت و کشور نقش آفرینی کرده و فداکاری کرده است. ” انجام داده است.

وی ادامه داد: دشمنان امروز به دلیل این نقش مؤثر و موفق بسیج از دست بسیج عصبانی و ناراحت هستند و دوستان و خیرخواهان آنها خوشحال و مسرورند.

قرائت کلام رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج، شعر خوانی، سرود خوانی به صورت دسته جمعی و حرکات نمایشی رزمندگان از دیگر بخشهای رزمایش بسیج بود. مسئولین اردبیل

دیدگاهتان را بنویسید