قانون در مورد حقوق مدیران چه می گوید؟


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین عرب اسدی معاون اداری و استخدامی کشور گفت: .

وی با تاکید بر اینکه پرداخت حقوق بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری بوده است، تاکید کرد: در برخی از دستگاه ها با مقررات خاصی زمینه دریافتی ویژه فراهم شده است.

معاون اداری و استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور در برنامه تیتر امشب گفت: برخی از دستگاه های اجرایی برای خود قوانین خاصی اتخاذ کرده اند که از آن جمله می توان به وزارت امور خارجه، نفت و سازمان های توسعه و اصلاحات اشاره کرد.

عرب اسدی در خصوص محدودیت حقوق کارمندان و مدیران بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: مدیران بر اساس این قانون باید بین 21 تا 22 میلیون تومان حقوق دریافت کنند. میانگین حقوق یک کارمند عمومی 12 تا 13 میلیون تومان است.

این مسئول گفت: حقوق بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت می شود که البته 40 درصد دستگاه ها از آن مستثنی هستند و قوانین خاص خود را دارند.

عرب اسدی گفت: ثبت حقوق و مزایا در سامانه دستگاه های اداری و استخدامی با کمک مدیران در دستگاه های اجرایی شفافیت در پرداخت پول ایجاد می کند.

وی افزود: با ثبت داده ها در این سامانه میانگین دریافتی مدیران را رسما اعلام می کنیم.

معاون اداری و استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تمامی پرداخت ها در کشور طبق قانون انجام می شود، اما به دلیل تنوع و تنوع قانون شاهد تفاوت زیادی در حقوق بوده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید